Flyttedag

Jeg ville bare stikke innom og hilse på :))jeg har hatt en svært aktiv dag i dag,jeg flytter nemlig :))

Flytter ikke langt,bare ut av hybel leiligheten og opp i hovedleiligheten.

Jeg skjønner virkelig ikke hvor alt kommer fra,vi har jo igrunnen ikke tatt med så mye fra Leira:)men dei 2 yngste av våre barn har brukt hybelen ,og det stod igjen en del etter dem.Nå skal alt ut nede og det har jeg jobbet med i hele dag,fortsatt en del igjen men jeg satser på å bli ferdig i dag.

Det begynner å bli koselig her oppe for jeg har på plass alt for hver runde jeg går opp og ned :))orket ikke ta inn alt for så å ta det igjen ennå en gang.

Håper bare att min kjære kommer med ny seng i kveld så jeg får litt bredere seng :)) vi har bestilt ,og han henter så sant han rekker det i dag etter jobben.

Bilde skal dere få i morgen for i dag har jeg annet å styre med hi hi.

Ønsker dere alle en nydelig kveld

13 kommentarer

Siste innlegg