Så for kan det gå :))

Siden vi snakket om sofa i går jeg og mannen og vi hadde sett oss ut en på nett som vi begge kunne like så ringte jeg like godt butikken i dag og forhørte meg :))

En igjen på lager,så da ba jeg dem holde den av til oss.

Min kjære måtte jobbe overtid og var godt sliten da han kom hjem,og med setningen (no hadde det vært godt med en strekk på sofaen hi hi ) vel vi rekker butikken om vi kjører med en gang mente jeg.

Som sagt så gjort,vi heiv oss i bilen medan eg ringte og sa vi var på vei så dei måtte ikke stenge hi hi :))

Ikke lenge etter stod den ferdig på stua

Den er ikke kjempestor så salongbordet passet ikke til,men siden vi har 2 salonger på Leira trengte vi ikke mer,denne kan vi ha på hytta senere om vi ønsker det :))god å sitte i og passe lang for en ettermiddagstrekk.

Ja noen ganger er en heldige,det behøver ikke ta så lang tid å skaffe det en er ute etter

8 kommentarer

Siste innlegg