Vinterkvitt

God morgen.

Ikke hvet jeg hvordan det skjedde men jammen forsov eg meg i dag hi hi,hørte ikke min kjære reise på jobben en gang :)våknet med et rykk kl 8.45 og skjønte ingenting.

Tittet ut soveromsvinduet og da såg det slik ut

når jeg sitter her i sofaen ser jeg ut vinduet på et kvitt intet :))bare tuppen på tujaen som synes.Det er vindstille og opplett,men som dere ser tåke :))Det lyser i busker og trær hos naboane og det er jo koselig ,særlig når jeg ikke har pyntet med annet en et kubbelys i lanterne :))

I dag skal noen skjorter strykes,dress og finkjole skal i koffert,ja badedrakta også :)) vi skal på tur i morgen,helweekend med julebord på Selje hotell,det er jobben til mannen som innviterer,dei ansatte betaler nesten ikke noe,men vi som er med i følget må betale,men mannen spanderer så jeg skal kose meg jeg :))

I kveld er det strikkekafe på butikken igjen,det blir koselig :))

Ellers har jeg ingen planer,men noe finner jeg nok på,akkurat no skal jeg strikke :)) må jo få noe ferdig skal det bli julegave.

Ønsker dere en nydelig fin dag

18 kommentarer

Siste innlegg