Snømann eg ?

I dag kom bildene jeg har bestilt,og selvsagt måtte jeg ned på postkontoret,ja ja jeg ledde meg og spaserte,avtalte med mannen att eg skulle sitte på opp igjen :)) jeg tok ikke med paraply,noe jeg fikk angre på en stund.

Hadde ikke kommet halveis da snøen lavet ned,jeg mener virkelig lavet ned og innen jeg kom helt ned til sentrum såg jeg ut som en snømann hi hi.

prøvde å ta bilde av snødrevet men det viser nok ikke på bilde her

så prøvde jeg å ta bilde av meg selv hi hi,ikke vellykket det heller,og her hadde snøen ramlet av når jeg lette fram mobilen

da var det godt å komme opp igjen og bli møtt av lys og varme:))

Før jeg hentet bildene gikk jeg og kjøpte rammer,ja ja jeg kjøpte et nr for store,sånn er det når en blir glemsk:)) så vi skal kjøpe paspatour før vi kan henge dem opp.

Jeg lagde litt rask mat til oss før jeg kledde meg nok en gang og ruslet ned til sentrum igjen :)) men no var det stjerneklart og jeg hadde på meg termodressen.

Det var utrolig koselig på strikkekafe og jeg begynner å bli litt kjent med dei nye damene :)) ei bor i samme område som vi så jeg fikk sitte på med henne opp igjen :))

Hun vil prøve og ha strikkekafe neste torsdag også :))og det er jo veldig hyggelig

Ønsker dere alle en riktig god natt

10 kommentarer

Siste innlegg