snakk om å ha flaks

 I dag våknet jeg til 10+ grader og ikke så mye vind,jeg bestemte meg for å hive ut alle teppene og ta helgavasken.Ute var det så deilig att jeg lot alle dører i huset stå åpne med skikkelig gjennomtrekk:))

Jeg sette på julemusikk og gikk på med godt mot,jeg vaska og støvsugde,ryddet og fylte bossdunken ute siden det er hentedag,og det stod div i kjelleren som bare var å kaste.

4 lange timer brukte jeg på jobben,og hele den tiden stod dørene åpne.

Teppene kom på plass igjen og alle dører ble lukket,jeg satte meg her med pcen .Jeg har ikke før gjort meg ferdige så blåser det opp ute,ikke sånn sånn flau vind,nei det blåser kraftig og det regner.

Dette er vel det mann kaller å være heldige :))

No kan eg nyte resten av dagen,så får været bare leve sitt liv ute.Jeg venter besøk av yngste datter om en times tid,da blir det kaffe og en liten julekake hi hi,men intil da må jeg strikke,det er julegave men det går tregt og i kveld er det strikkekafe :))

Ønsker dere alle en nydelig dag :))og husk,det er lov å kose seg :))

16 kommentarer

Siste innlegg