en aktiv helg

Da var vi hjemme i Volda igjen.Lørdag reiste vi til Leira og jeg lot pc være igjen i Volda 🙂 det første min mann oppdaget var att døra på drivhuset hadde blåst opp,men heldigvis ble det ikke knust så nå har han båtte det fast :)) jeg fikk kokt litt grøt før jeg tok frem sykkelen og syklet til Viddal på venninnebesøk :))

Jeg smilte hele veien,det var så befriende deilig å sykle en tur i 10+ grader så tett innpå julen og hygget meg på besøk for første gang siden vi flyttet :))

Fredag fikk jeg vaskemaskin her i Volda så nå kan jeg kose meg når vi er på Leira og ikke bare vaske klede.

Svigerinna mi kom på overnattingsbesøk oppe hos svigermor så vi satt oppe og hadde det trivelig til over midnatt.I dag stod vi opp og pakket bilen,nå blir det sikkert ikke flere turer til Leira før jul.Så kjørte vi til Måløy :))og har hatt en kjempetrivelig dag der hos mine foreldre.

Da vi skulle hjem var måløybrua stengt,det var kraftig vind som var årsaken,så der stod vi da i nesten en halv time før vinden løyet såpass att vi fikk kjøre over.Jeg må innrømme att det var med blanda følelser jeg satt i bilen da ja for vinden rykket godt i bilen hele veien over,

No kom vi oss vel heim til Volda og det var godt å komme inn slik som det blåste ute.Vi har tent 3 lys og fyrt opp i vedovnen.

Jeg lyt prøve å oppdatere meg litt her på blogg ser eg hi hi,og ønsker dere alle en fin søndagskveld

12 kommentarer

Siste innlegg