en fin morgen

God morgen.I dag har vi en nydelig morgen her i Volda ,det er 5+ ute og skyet,men alikavel har vi hatt noen sarte fine farger over fjellene som jeg ser fra sofakroken :))

jeg synes det er så deilig å bare sitte her og nyte himmelen når den skifter farger :))

Jeg har fått på en vaskemaskin med klede og er jeg heldige så får jeg tørke det ute på snora i dag.) for det er opplett,tørt og fin vind til klestørk.

Jeg har planer om å legge på røde juleduker i dag men først må dei strykast og så trenger kjelleren en omgang med vaskefilla for her i Volda henger all grusen fast under skoene våre.Vi prøver å benytte vaskekjelleren mest mulig for å slippe all grusen i gangene,men det er no rart med det lell .

I dag er det perfekt vær å rusle ned til sentrum på,men så håper jeg att det siste bilde jeg har fått oppforstørra og bestilt skal komme og da må eg være her og ta imot ved postkassen,hvis ikke får eg hentelapp og må vente til etter kl 3 med å hente den i sentrum ,ikke helt som eg er vant til på Leira for der kommer pakkene på døra.

Ønsker dere en fin dag

12 kommentarer

Siste innlegg