en riktig god jul

Det er lillejulaften og jeg vil benytte annledningen til å ønske dere alle en riktig god jul :))

Her i huset blir det ikke gjort mer,treet er på plass og maten kommet i hus.Jeg er litt uheldig i år for halve kroppen har hengt seg opp :(det føles som att noen nerver ligger i klem så jeg får støt gjennom høgre arm og litt opp i nakken,så det blir ikke mye blogging herfra  for tiden.

I dag fikk jeg bilde jeg har ventet på hele uken,det gjennstår bare å få den opp på veggen

dette bilde tok jeg i fjor vinter,vi var på tur da vi oppdaget en ørn som stod på isen 🙂 vi fikk tatt et par fine bilder hvor den bare ble stående og stirre mot oss.

Det vesle treet jeg kjøpte er som sagt pyntet

og roen har senket seg i heimen :))

Skal titte innom og lese litt blogger,og har jeg en bedre dag så skriver jeg :))

Så riktig god jul alle mine kjære venner

20 kommentarer

Siste innlegg