Utrolig godt

I dag har vi forflyttet oss til Leira,vi har vært i begravelse til en sambygding,trist når dei går bort men en fin begravelse var det.

Jeg må innrømme att det var utrolig godt å komme hjem,ja jeg sier hjem for det er her inne i fjorden jeg liker meg best :))

Etter 3 dager med deilig julemat men akk så mettande så vart det nesten ukas beste måltid i dag :)) kokt torsk med poteter,gulrot og grønnkål,ja det var rett og slett ubeskrivelig 🙂 og grønnkålen ja den gikk jeg ut i hagen og plukket rett før servering

det er jo utrolig å kunne gå ut og plukke fersk sprø og nydelig kål i romjulen :)) dette skal jeg garantert så flere ganger.

Etter middag lette jeg frem sykkelen og syklet en tur,det var også befriende deilig :)) besøkte ei venninne  som var veldig kjekt 🙂

Hvor lenge vi blir her hvet jeg ikke ,vi får se jeg koser meg iallefall selv om att her ikke er julepyntet i stua.Om noen lurer på hvordan det er med skuldra mi så er der ingen bedring :(så det må bli en tur på legevakta etter nyttår sånn er den stoda.

Håper dere alle koser dere og har en fin romjul 🙂

16 kommentarer

Siste innlegg