Kvalsvik

I dag ble det tur på meg :))

Vi skulle i utgangspunktet en snartur til Volda og så tilbake til Leira.

Slik ble det ikke,det kom inn raport om en vannskade og min kjære tok på seg den jobben,siden jeg skulle bortover ble jeg like godt med ham :))han jobba og jeg fikk en fin biltur og anledning til å knipse noen fine bilder ,turen gikk nemlig til Kvalsvik,en liten tettsted i Herøy komune 🙂

Vi kjørte først til Volda,videre gjennom eiksund tunellen videre til Herøy og Fosnavåg  før vi kjører over denne brua til Kvalsvik,en utrolig idylisk og nydelig plass

jeg ser mange sorte steiner og blir nyskjerrig

steinane var en stor flokk med uteganger sauer :)),og dei var vist overalt på denne øya

utrolig flott natur her ute mot havet

jeg rusler ut på en molo og tar bilde inn mot bebygelsen

her kunne jeg tenkt meg en tur til sommeren også :))

og jul er det her også

:)en stor og flott stjerne lyste vakkert opp oppe i fjellsiden:)

Litt synd det regnet men jeg hadde en fin dag alikavel.Vi fikk handlet litt før turen gikk tilbake til Leira,jeg har kokt risgrøt som vi har kost oss med og jeg ser fram til å slappe av her hele nyttårshelgen :))

Armen /skuldra mi har ikke blitt noe bedre så jeg har fått legetime på torsdag,enn så lenge får jeg bare holde ut og slappe av med en liten ripslikør 🙂

16 kommentarer

Siste innlegg