Det blir en god dag

Det er fredag og etter 4 dager på rad med sykehus og legebesøk ser det endelig ut til att tingene begynner å gå den rette vei )) så dette blir en god dag og gjett om fruen skal kose seg.

Ute er himmelen blå og sola skinner over åskammen.

For en tid siden bestilte jeg meg 3 topper på bootz,desigual såklart,problemet var att 2 av dem var små i størrelsen så jeg måtte returnere.

Jeg fikk ikke bytte vare,men pengene skulle komme i retur og det gjorde dei,så nå å morrakvisten har jeg bestilt 2 nye gensere ,desigual må vite ) for når jeg ser i skapet mitt har jeg mange ermløse topper,jeg hiver bare en fleece jakke utenpå,men jeg ville ha et par fine genser med lange armer,krysser fingrane for att dei passer no )ja jeg gikk for 2 andre modeller denne gangen.

Jeg har flere ting å glede meg over no,det er nemlig helg og i morgen blir den siste finishen ferdig på bade vårt og da er det klart for å få inn innredningen )) så krysser eg fingrane for att det ikke tar laaaaaang tid å vente på rørlegger til montering av vann.

Bilde har jeg ikke tatt,men i løpet av dagen kommer nok en oppdatering fra hagen min )) ønsker dere en nydelig dag

23 kommentarer

Siste innlegg