litt flaks har jeg da )

I dag vart det nok en hel dag i Volda,men i dag var det planlagt legesjekk så jeg tok bussen.Legen mener jeg fortsatt har en sint innfeksjon i tåa,men den er bedre enn den var og i dag kunne jeg gå noenlunde normalt,dog i sandaler og ikke med sko.

10 dager 4 ganger dag,vi snakker pencilin og det kan jammen gi en mage i ubalanse,så da legesjekken var over hadde jeg 4 timer til bussen skulle hjem.

Fredag skulle jeg til frisør,og akkurat det fristet ikke med alt det denne kroppen går gjennom no om dagene,så jeg gikk innom frisøren min og der snudde lykken til min fordel )) ja litt flaks fortener jeg no ,ja jeg fikk frisørtime i dag i god tid før bussen kom ))

Da kan jeg virkelig slappe av og nyte resten av uken uten å måtte fly bortover nok en gang,å det var så godt å få hårstell i dag ))

Det blåser litt mer nå i kveld og det skyer til,så kjolen ble nå byttet ut med langbukser og trøye og etter en uke uten så fikk jeg på meg sokker i kveld hi hi ))

Ønsker dere en fin kveld,jeg skal iallefall kose meg

 

24 kommentarer

Siste innlegg