litt av hvert i dag

dagen startet med besøk av rørlegger,så nå har vi et fungerande bad,

toalett på plass  )

og kran er på plass,høgeskapet er i hus men ikke opphegt,men det blir

da jeg silte av yoghurten jeg lagde fikk jeg 6 dl myse,det ville jeg bruke til noe ) så jeg tittet ned på matbuda og fant en boks vikingmelk,det fikk duge .

Jeg hadde myse og vikingmelk i en jerngryte og lot det syde i ca 2.5 time da stod jeg igjen ed en nydelig hjemmelaget prim

litt søtning hadde jeg i ,en klype stevia ) mild og fin på smak .

Da rørleggeren var ferdig gikk jeg ut i sola,det ble min første spasertur på over en uke,det gikk greit,men jeg hadde sandaler på ) så slo jeg litt gress,en liten skrånig som ikke lar seg slå med den store klipperen mannen kjører.

Det har vært en deilig dag med andre ord )

28 kommentarer

Siste innlegg