fy så kaldt det er

ja det er virkelig kaldt ute i dag,skyet,tåke langt ned i fjella og iskalde nordavind,en dag da vinterjakka hadde vært deilig å leite fram igjen .

Vi tok ut bobilen i dag,det ble ingen vanlig bobiltur,men en handletur bortover ble det ) vi måtte ha ny gass til bobilen,det trengs skal vi på tur ) vi fikk kjøpt div småting vi trengte for å ferdigstille bade helt,så nå har vi fått dusjen på plass også ) da gjennstår det kun å henge opp taklampen.

Vi spiste middag ute,ostesnitzel var dagens så vi gikk for den,da følger det med kaffe ) det var veldig mange som fristet med desert i dag,så vi skeiet ut vi også,en real softis i beger til kaffen ble det,men du verden for en mektige is,føler den sitter i magen ennå )) godt jeg ikke spiser en slik hvert år hi hi

Bortsett fra kulden har vi hatt en fin dag i dag,vi har kost oss hele dagen,ja no kunne magen min vært litt snillere med meg,men sånn er det,det blir nok bedre etterhvert,tåa lufter seg fortsatt i sandaler )

I morgen blir det sikkert en bobiltur en eller annen plass,da skal eg ta med litt mat så vi kan kose oss med i bilen tenker eg ))

Siden det er så kaldt ute ,må det bli noen varme bilder fra noen av mine blomstre i hagen )) så ønsker eg dere en riktig god natt

 

24 kommentarer

Siste innlegg