fortsettelse

ja i går fikk jeg endelig beiset plattingen,jeg har ikke villet sette ut pelargoniane før den jobben var gjort,så i dag var det en fortsettelse ute i hagen ) det var på tide å pynte opp litt langs husveggen og få ut litt sommermøbler

vanligvis har jeg alle inntil veggen her,men i år har jeg delt litt mer opp i soner )) så her ved veggen går det i kvitt,lys rosa og ferskenved siden av døra har jeg røde

noen litt mørkere rosa får stå ved berget,no ser dei muligens litt spe ut,men det kommer seg mer og mer utover sommeren ))

det er mulig jeg må investere i noen større potter,for da blir plantene mye større )) og ennå står her tre stk inne som ikke har fått kommet ut )

i den kvite krukka har jeg selvsådde tagetes,og siden det er krukke uten hul i bunn får dei stå her under takmen det er jo koselig det også når vi sitter her for en ettermiddagskaffe

jeg har i flere år hatt noen trekasser attmed ytterdøra,i år får dei stå i løda,men fuglane fikk ny tilholdsted i beddet,like så koselig det synes eg ))

jeg er godt fornøgd med jobben,tar en runde og raker bort noe gress langs elva som ble slått i går kveld og jeg fikk klippet bort visne lupiner,det er viktig så kommer dei med en ny blomstring ))

Sola skinner innimellom skyene og ute er det 25+ ,jeg tar på meg en sommerkjole og går tur rundt garden

det er en deilig dag ,vel heime igjen seter jeg meg ut og spiser lunch,jeg tar med fargeboka mi og vil farge legge ) men noe skjer,det mørkner og jeg aner uråd.

Jeg får plukket i hus og et par planter settes inntil veggen 

jeg kommer meg i hus og der bøtter det ned,ikke nok med det vinden blåser i kraftige sidetak så fruktrærne ligger sidelengs,bare utrolig att dei ikke ble revet opp med roten,no har det roet seg ute ,men jammen snur det fort.

Da hadde jeg flaks med resten av dagen som jeg utnyttet godt

18 kommentarer

Siste innlegg