en liten tur ut i kveld

ja vi skulle en tur ned i naustet,noe materiale skulle inn ) da måtte kamera være med så klart.

jeg lærer mye her på blogg,insekter er noe jeg ikke bruker å studere så mye,men når andre legger ut stadig nye ,ja da blir jeg engasjert og ønsker å lære hvilke arter vi har) og for ikke mange dagene siden fikk vi se denne her ,og jammen fant jeg en jeg også,humlebille.Aldrig sett den før og denne ser ut som om den vil gjemme hele seg i blomsten hi hi

i min hage har ikke jeg mnge roser,det gjør vel ingenting når disse ville artene står fulle overalt her hvor vi bor

vi har ikke fått båten inn i naustet ennå,ja vi har ikke malt døra skikkelig en gang ) nå er den store døra skrudd fast,det gjennstår å lage en lås som holder døra lukket uten å skru den fast ) på veggen henger klappstoler for her har vi kvelsola,her kan vi ta med kaffen og nyte ,for når dørene åpnes er det et vakkert syn som møter oss

og selv her nede bugner det av vakre blomster

denne her vokser i sjøen hvor båten tas inn og ut,det er en skjørbuksurt

strandsnelle er det masse av,og humlebassen klorer seg fast ) ja det blåste godt

jobben vi skulle gjøre er gjort,vi prøvde fiskelykka ,men det var ingen fiskelykke,det begynte derimot å regne så jeg bestemte meg for å finne dråper,skulle mene det var enkelt,men nei det var det iallefall ikke hi hi

jeg gav opp ) må øve på slike bilder i morgen skjønner eg hi hi ,ha en fin kveld

20 kommentarer

Siste innlegg