god morgen

i går vart det en veldig hyggelig dag,ikke mye jobbing bare kos ))

Dagen starta med att jeg bestemte meg for å følge svigermor til Volda ,jeg hadde fått en pakke i posten og svigermor hadde frisørtime,og når min pakke inneholder desigual ja da måtte jeg jo bare bli med hi hi

og disse passet helt perfekt ))

Vi koste oss på byen svigermor og jeg,vi ble enige om noen sommerblomster til noen graver,vi fikk handla kolonial jeg fikk meg gul såpekopp til bade vårt og jammen ble det ennå en fargebok til fruen + fargeblyanter )) og vi unnet oss en kopp kaffe + wienerbrød  på cafe ,en skikkelig kosedag var det )

Etter middagen lette jeg fram fargeboka mi og ville teste ut dei nye fargeblyantane,det var da mannen begynte å vri seg i stolen hi hi ,han ville att vi skulle gå en kvelstur sammen,jeg måtte jo bli med )) vi tok bilen og kjørte et stykke,parkerte og gikk den brattaste kneiken,vi gikk på Viddalsetra som ligger i gåavstand fra oss,men da bør en gå før klokken har blitt 19.00  på kvelden hi hi

det er grusvei helt opp,men jeg tenkte vi kunne skrive oss i boka,da måtte vi ut i gresset,men det var ikke lagt ut bok i år,og her oppe i høgda var gresset vått,ikke hadde vi tette sko og gjett om det surkla i skoa da )

men pytt pytt ,det var mye vakkert å se på så vi glemmer dei våte føttene

det er mage dråper her i det duggvåte gresset

vi rusler nedover igjen,det er juli men jammen var det kjøligt i fjellet,jeg var glad jeg tok ulltrøya på

det er fargerikt i fjellet,

og der vi rusla gikk mannen seg nesten på en stakkars strandsnipe,men det gikk bra

men jammen var både fugl,egg og reir usynlige mellom steinane i bakken

da vi kjørte nedover igjen paserte vi noen flotte hjort som låg der og koste seg i gresset,da vi stoppet for å fotografere riste dei seg og poserte litt for oss hi hi ,men dei flykta ikke

vi kjører videre

jeg er kalde på hendene ,men er glad vi tok turen alikavel,for jammen vart det en skikkelig fin og opplevelsesrik kvelstur .

Nå er det på tide å bruke kroppen litt ,så jeg får komme meg ut i hagen )) i dag skal duk på plass mellom det vintergrønne ) ha en fin dag da kjære bloggvenner )

 

14 kommentarer

Siste innlegg