Vill challenge dag 7

for meg er det siste dag med matogkakeoppskrifter sin ville challenge,en challenge hvor fokuset har vært på vill mat ) vi har fått en farge hver dag som vi har  gjort om til noe villt spiselig .I dag er som sagt siste dagen,men dagens tema er ikke en farge ,men piggete ) så her kommer mitt bidrag

som mange av dere hvet så elsker jeg å plukke sopp )) jeg har lært mye da jeg har møtt opp til soppkontroll et par ganger og skaffet meg noen gode bøker ))

Så bidraget mitt er denne bleke piggsoppen )

I norge har vi blek piggsopp og rødbrun piggsopp som begge er full av pigger på undersiden av hatten,så kommer dere over en sopp med pigger under er det en god matsopp ))

Da må eg få takke søtmonsen ( matogkakeoppskrifter ) for en festlig challenge hvor vi har fokusert på gratis vill mat fra naturen

8 kommentarer

Siste innlegg