Solskjerming

På det gamle bade vårt hadde vi et lite vindu med ruklete glass som en ikke kunne se gjennom,nå byttet vi til et som var større på høgda men ikke bredda,og denne kan vi se gjennom.

Da er det slik at jeg liker å trekke igjen en gardin når jeg dusjer )) men til et så smalt vindu vil gardiner ta hele utsikten,da er det kjekt att yngste sønn jobber i NORSOL solskjerming )) og det er ikke bare store offentlige bygg som bestiller her kan alle få spesialagte gardiner til sitt vindu ) jeg sier til min sønn att jeg skal ha et,en med plisegardin og den skal være gule )

Lørdag fikk jeg gardina mi og jeg er superfornøgde

vi kan velge å ha den helt nede

eller helt igjen

vi kan trekke opp gardina

eller vi kan trekke ned gardina som jeg liker best ))

Dyrt ja,men det er verdt det om en må spesialbestille til en ukorant størrelse eller om en vi ha kvalitet som varer ,jeg er glad jeg valgte akkurat denne gardinen jeg )) og fargen kunne ikke passet bedre en denne deilige varme gulfargen

24 kommentarer

Siste innlegg