noen dager er sånn

Jeg føler meg litt tom,ikke sov jeg i natt heller og tinisusen spiller en fin melodi i topplokket,så i dag måtte jeg ut og lufte meg litt,gå en skikkelig spasertur,det gjorde godt )og på min vei var det mange fine fotobjekter

det er et lavt skydekke ute,men fin temperatur å rusle i 17,5+ no tørt er det også så jeg klager ikke

livet kan være tøff innimellom,da er det greit å kunne klamre seg fast til veggen )

der jeg rusler langs veien er det en som sang så vakkert,strandsnipa høres iallefall på lang lei

tilskueren til konserten var denne unge linerleungen

knerten prøvde å rekke konserten også,men datt så lang han var i fjøresteinane )

Jeg går videre

det dufter deilig ute,her inne i fjrden er det store mengder med villroser og dei sender ut en herlig sommerduft

jeg går forbi en løde,det svermer av svaler over hode mitt ,og høgt der oppe under tak venter denne lille svaleungen på litt mat.

Vi har mange måkearter her og i dag paserte jeg 3 )

svartbak,den største av måkeartene her hos oss

gråmåka står og speider høgt oppe på gatelykta

jeg innbiller meg att dette er fiskemåke,fiskemåken er ganske lik krykkja så det kan selvsagt være det også ,)

det ble en tur på en 5-6 kilometer,akkurat passe på en gang,ønsker dere en fin dag

 

 

20 kommentarer

Siste innlegg