en fin dag

det har vært ting noen dager som har gjort att jeg har hatt litt rolige dager her på blogg,men jeg fikk jammen sove i hele natt )) og i dag ble jeg med svigermor og ei sambygding til ,begge over 80 )) på handel ) det er 2 flotte damer og å være med dem på handel må dagen bli god for jammen finner dei på mye kjekt og latteren sitter løst ) så etter att vi hadde handla gikk vi på shooping,bare ei av oss handla men sånn er det noen dager,etterpå gikk vi på cafe og drakk kaffe men litt attåt )

Vel heime har jeg fått rydda litt i grønnsakshagen,desverre har kålfluen kommet under noe fiberduk,så rosenkål blir det ikke,er jeg heldige får jeg et par grønnkål men ikke mer,squachen kjem for fult og jeg har et håp om masse deilig squash etter ferien )) litt andre ting vokser også godt.

Oreganoen har jeg høsta og tørka 1 gang,men i dag måtte den høstes på ny,så her blir det mye oregano i vinter )

det var så masse att jeg velger å luftetørke den )) så her ligger det utover hagebenken og det er fin vind så det tørker nok fort,må ta den inn til natten og legge det utover igjen i morgen ))

Nå starter ferien til mannen i kveld,hvilken dag vi tar bobilen og stikker har vi ikke snakket om,men blir det stille herfra så er jeg på tur )) heldigvis er svigermor heime så hun vanner alle blomstrane mine ))

ønsker dere alle en fortsatt nydelig fin dag

14 kommentarer

Siste innlegg