Det regner

ja det har regnet litt i dag,ikke sånn øspøsregn,men det er vått selv om mye av dagen har vært fin,ja litt sol såg vi også )

Jeg har vært inne hele dagen,men jeg har ikke sittet på baken hele dagen,for armbåndet mitt sier att jeg har trakket 11544 skritt ) Det er første ferie dag og noen ting må ferdigstilles og ordnes før en kan reise på ferie,mannen styra ute og fruen inne,Jeg har hatt hylleblomster og sitroner liggande til godgjørelse siden tirsdag,i dag silte jeg og fikk på flasker,det ble ca 5,5 liter med rein saft,verdens beste tør jeg påstå

liker å tappe saften på plastflasker og fryse den ned )

I går kveld ble det en liten luftetur ute,jeg ville prøve noe nytt,geitramste )

så da måtte eg ut og finne geitramsog plukke noen av blomstene

og etter en natt i urtetørkeren har jeg en halvliters spann med tørka blomster ) det lukter søtt,honning ja det lukter herlig ) sitter her med en kopp no,smaken var ikke like søt ,mulig jeg hadde for lite blomster i koppen,så her må prøving til ) mulig jeg blander litt med brenneslete ) det smaker te ) hi hi

Jeg har ordna et gjesterom ,for i morgen kommer elsdte sønn og familie,vi skal jo opp til dem neste helg,dei ville bare mellomlande på vei til Bergen så reisen for småguttene ikke ble så lang ,og det måtte jo la seg ordne ,så får vi se om dei stopper en eller to netter.

Jeg har pakket bobilen,så nå er den klar for ferie for min del ) mannen må fylle den med vann og så må kjøleskapet fylles,ellers har vi alt vi treng for alle typer vær sol,regn,eller kalde vind ,sånn er det greit med bobil ,bare å legge på plass i skap.

Jeg har ikke bare stullet og stelt,jeg koser meg med fargeboka mi også ))ønsker dere en nydelig lørdagskveld

26 kommentarer

Siste innlegg