kvelden mørkner

Ja nå er det ikke lyse sommernetter lengre,nå mørkner det mer og mer for hver kveld,

men att det er mørkt ute gjør ikke noe,da er det trivlig å sitte inne og hygge seg med tente lys og en sover litt bedre om natten )

Det har vært en fin dag i dag,ja vi har hatt litt sol også ,da har jeg benyttet dagen til å høste litt i hagen.

Nå har vi nok litt mer en det vi trenger i denne hagen,men det er noe med det å se gode bær gå til spille også,så jeg plukker jeg hi hi .

I dag har eg tømt resten av solbærbuskene,morellene og 2 ripsbusker,og det har blitt til 6 liter råsaft.I morgen koker jeg saften opp igjen med sukker og har på flasker.

Men jeg har 3 ripsbusker til sukk )) ja noe skal i korger og fryses for jammen er det friskt med sursøt rips og vaniljesaus om vinteren også )

men no er det natt,så da sier jeg god natt til dere alle ))

14 kommentarer

Siste innlegg