En regnværsdag

Det har vært en regnværsdag i dag da passet det å ta bussen til Volda.Bloggvennine etdiktomdagen skulle en tur til Volda i dag og da avtalte vi å møtes og spise lunch sammen på kafe )

Min buss ankommer Volda kl 9 så jeg har litt alenetid før Mette er ferdige med sine undersøkelser,da går jeg først på europris for der åpner dei klokka 9 ) og ute var det noe kjølig,handler ikke mye der men en liten fin rosa matboks som passer til en dagstur ble kjøpt samt noen nye klesklyper )

Så rusler jeg videre og når butikkane åpner 10 rusler jeg litt og ser ,hadde da en time til Mette var ferdige ) det er ikke så lurt å sende meg på slike ruslerunder hi hi ,iallefall ikke når favorittkjolane er 50% avslag på hi hi så det måtte bli en ny kjole

da jeg kom hjem ville jeg ta bilde med selvutløseren,det var opplett,men hu hei kor det begynte å regne

så her var det bare å snu fort og springe inn igjen ) og ja den røde strømpebuksen kjøpte jeg til kjolen min ))

Vel Mette dukket da opp smilandes som alltid ,vi gikk en runde til og tittet på kjole ) mon tro om ei til handla hi hi ,før vi gikk på kafe og kjøpte lunch

Siden det regnet ble vi sittande her på kafe til min buss skulle hjem igjen,vi spiste god mat og praten gikk lett,dette er ei svært hyggelig dame å være ilag med ,alltid smilande og veldig lett å prate med 🙂 gleder meg allerede til neste gang for det blir det ))

 

17 kommentarer

Siste innlegg