mine strikkerier

ja her går det ikke bare i sopp selv om det er mye sopp nå om dagen )) i dag var det strikkekafe og da er det strikkerier som gjelder,sykkelen kom fram for det er nær snart 4 kilometer til huset vi har strikkekafe ,greit å spasere men enklere å sykle )

hele grøftekanten er dekket av slike flortynne vevde duk ,et imponerande kunstverk av dei som spinner og vever )

vi hadde et nydelig vær i dag med blå himmel og solskinn ) da er det godt å sykle

med på strikkings i dag hadde jeg den gule genseren min

no kom jeg et godt stykke videre på den i dag ,denne har jeg ikke strikket på hjemme ,her går det i restegarnsteppet mitt

det begynner å minke i posen med restegarn,men ennå blir den nok litt lengre ,

Før helgen fant jeg en ny hemmelig plass med traktkantareller og siden jeg skulle sykle omtrent rett forbi idag hadde jeg såklart sopp posen med i strikkeveska hi hi ,noen hadde vokset litt i helgen så da ble det litt sopp i dag også

gule traktkantareller

en steinsopp og noen fine piggsopper )) greit å kunne kombinere hygge med nytte hi hi

Etter middag gikk jeg en liten kveldstur her på Leira ,måtte jo sjekke skogane mine her også ,det ble 3 steinsopper,så da tenker eg att steinsoppsesongen er på hell,kan jo være att det dukker opp en og annen ,men nå blir det ikke leting spsielt etter dem mer i år,no er det traktkantareller ,men dei er på en plass ,sånn sett slipper jeg å lete dei må bare bli litt størrelse på ))

Ha en fin fin kveld da

18 kommentarer

Siste innlegg