sommer i september

ja det er virkelig en ny sommer nå og det i september og det må bare nytast ))

Når hagen egentlig skal begynne å takke for seg så har min iallefall funnet ut att den virkelig skal gi alt igjen

solsikkene blomstrer omkapp med sola

grønnkålen er blitt stor og fin

oreganoen har jeg klippet ned og tørket 2 ganger,nå er den igjen større en størst og persille og dill koser seg ilag med )) og jeg henter inn daglig

tror eg må ha squash til lunch i morgen for nå kommer det mange på en gang )

Ikke bare det i grønnsakshagen som har blitt lurt og plutselig setter fart igjen,men en spe liten spire i drivhuset har også skutt fart

for jammen blir det slangeagurk der inne,jeg hadde jo gitt opp den lille spiren,men som ved et trylleslag begynte den å vokse nå i høst og det har laget seg mange små agurker ) og dei vokser fort.

Ja jeg er glad vi fikk en ekstra sommer i september ))

natta

21 kommentarer

Siste innlegg