verdifullt

God morgen

Jeg tror jeg har skrytt litt uhemmet over kor flink min søster er,hun er kunstner og lærer i kunst og håndverk )) og jeg mener bestemt att hun kan male og tegne alt ))

så altfor mange tegninger fra henne har jeg nok ikke ,men jeg har noen og for meg er det verdifullt og noe jeg virkelig gleder meg over ) og jeg hvet att jeg får flere hi hi .

denne akvarellen malte hun en gang da barna våre var små,en vakker iris

en gang fikk jeg 2 små akvareller , nyper 

og melkespann

bilde ble vist uklart og det er ikke lett å ta bilder inne nå for både vindu og lamper lager skin i bilda,men vakre er dei )

en sommer vi var på ferie sammen spurte jeg om hun kunne tegne en martgonlilje til meg ) hun lurte på hvordan den såg ut og jeg forklarte,kort tid etterpå hadde hun tryllet fram denne vakre her )

det siste er jo bilda jeg ønsket til frodith ) og når søster først malte så malte hun litt til meg også ))

her er mine blomsterpiker ) nyeste på stammen )) herlige farger ikke sant )

Jeg fikk en engel også men den skal yngste datter få

det er så mye grums som har vært innvolvert i privaten i sommer,så jeg synes hun virkelig fortener en engel ))

Alle disse bildene er noe med det kjæreste jeg har i hjemmet mitt iallefall ))

 

24 kommentarer

Siste innlegg