noen dager

Det er onsdag og hva skal en si om denne dagen da ? jeg har virkelig ikke gjort annet enn å lage middag,jeg har øresus og litt bomull i toppen,neida er ikke syk bare ting som jeg kunne vært foruten i livet mitt nå om dagen.

Hva gjør en da ? jo en tar md strikketøy og rusler bort til naboen  ) og vi hadde en veldig hyggelig dag sammen hvor praten gikk lett,da letter det litt i topplokket også.

Nå er det slik att vi ikke får sola før ut på ettermiddagen,og da den klatret fjellet tok vi på sko og spaserte en tur i sola,det var virkelig deilig )

Vel hjemme har jeg sittet med fargeboka mi,jeg koser meg med den ))

det er fortsatt dette bilde jeg jobber med og det er fortsatt masse arbeid igjen ) men jeg koser meg med det

i morgen skal eg prøve å komme meg ut på tur igjen,vi får se ) tror hodet mitt trenger det iallefall

22 kommentarer

Siste innlegg