hjemme igjen

ja så har vi vært på tur igjen,denne gangen besøkte vi mine foreldre i Måløy ,en koselig helg for vi overnattet der også

med nydelig vær og temperaturer over 20+ må helgen bli bra )

Jeg vokste opp i området helt til høgre på bilde,og der bor mine foreldre ennå .

Da vi tok farvel i dag og skulle begi oss hjemover tok vi først en liten biltur til Kannesteinen

det er vakkert hr ved disse små stedene uti havgapet

litt posering da noen ville se fruen i den nye høstkjolen,

og dette er kannesteinen,formet av stein og sjø gjennom mange år

her er mange små gryter formet av havet

en fin liten tur,men vi skal hjem så vi snur og reisen hjem begynner,på veien stopper vi og spiser litt før vi kjører videre,vi tar det med ro og koser oss.

Vel hjemme blir det full rulle,vi har besøk,elsdte datter og barnebarn er her ,oppe hos svigermor i tilegg to venniner av vår datter,vi skulle lage pizza og plutselig var vi mange ) 4 som spiser pizza 2 vegetarianere og 1 veganer men det ble varm mat i en fei som paset til alle ,og jentene er flinke å hjelpe meg med maten )

det ble en trivelig kveld,men no har roen senket seg,lese blogginnlegg tar jeg derimot igjen i morgen for nå er jeg trøtte )

18 kommentarer

Siste innlegg