opp og ned og fram og tilbake

Jeg skulle kose meg og lese blogginnlegg i dag men det har jeg desverre ikke hatt tid til.

Her har det gått opp og ned nesten hele dagen,et avbrekk da jeg sykla til strikkekafe ) vi har et stort hus med kjeller + 3 etasjer oppå kjelleren.No har vi hatt gjesterom i toppetasjen,medan jeg har hatt hobbyrom her i 1 som jeg bor i, i dag ville jeg gjøre noe med det,så her har jeg virkelig trakket trapper opp og ned ,for hobbyrommet har flyttet opp på loftet,dobbelseng og barnesenger på loftet flyttet ned i 1 etasje og i morgen skal det siste soverommet flytte inn på det som nå står tomt ) så har vi en liten vinkelsofa som står på høykant i kjelleren,den skal opp på loftet og settes på det siste soverommet som blir tomt i morgen ) skjønte dere noe av dette hi hi

Det blir iallefall masse trakk opp og ned 29 trappetrinn med hendene fulle,og på loftet blir det fram og tilbake da soveromma bytter plass og jeg svetter så det renner.

Det blir bedre for alle å ha gjesterommet her nede,særlig når barnebarn skal sove her ) hobbyrommet ble ikke brukt til annet enn å ha en plass til alle mine hobbyer,strikkegarn ,bøker osv,…..da kan det like godt være på loftet på det minste rommet i huset,det blir nok bra bare jeg blir ferdige ))

Jeg kommer nok sterkere tilbake bare eg blir ferdige å rote og flytte rom ))

24 kommentarer

Siste innlegg