mørbanka

Ja en blir mørbanka når en flytter om på rom i heimen,dagen i dag har vært nokså lik dagen i går,men no er det meste på plass )) skal på loftet med en del til en iten sofa,men den lyt mannen hjelpe meg med )) så da er det i grunnen ikke så mye mer jeg kan gjøre annet enn å ta til vet og kvile kroppen litt  for den er nokså mørbanka no,ja det kjennes iallefall slik ut.

Kvelden har jeg planer om å tilbringe ilag med et strikketøy

jeg er godt i gang med denne fargerike genseren i tynn ull,et sokkegarn egentlig ,men mykt og deilig.

Skulle bruke pinne nr 2 og 2,5 men jeg gikk opp et hakk til 2,5 og 3 )) og det føles vedig riktig.

I morgen skal ingenting bærast og ikke skal eg gå opp og ned en mengde med trapper heller,i morgen er det Voldadag ,en liten tur innom legen skal eg og så skal eg nyte en time hos frisøren,kjenner att eg gleder meg til det hi hi

 

Ønsker dere en fin kveld,jeg skal iallefall slappe av og nyte min hi hi

22 kommentarer

Siste innlegg