Glatt

strikkekafe i dag og ute var det glatt,så glatt faktisk att jeg måtte gå i grøfta for å komme meg ned på hovedveien hvor det var saltet.Jeg spaserte,en fin spasertur siden været er så vakkert

sola tar ikke alle steder lengre og ikke kommer den før langt på ettermiddagen,det gir mye frost ,særlig langs elva og strandkanten,ja veien også for den er helt kvit om morgenen

ser jeg utover fjorden skulle en tro det var deilig og varmt,sannheten er att det var kaldt,veldig kaldt

det fine med kulden er alle dei vakre frostrosene

jeg gikk bak tunelllen der er det mye mildere,skulle tro vi kom til et annet sted

her blomstrer det fortsatt litt i grøftekanten

og sola viser seg mye tidligere en i min hage iallefall )

Det er trivelig på strikkekafe og i dag fikk vi jammen smake den første pepperkaken også hi hi

Klokka gikk og plutselig var tiden inne for å spasere hjem igjen,men nå var det varmere en da jeg gikk til strikkekafe for nå hadde solen varmet betydelig ute )

det gir veldig mange fine perler der det før på dag hadde vært frost

det ser ut som små diamanter der dei skinn i sol lyset

Men så er jeg tilbake på Leira og her har ikke solen tatt alle steder så her råder fortsatt frosten,sånn er det

kaldt og vakkert ,

ønsker dere en varm om fin kveld

18 kommentarer

Siste innlegg