stille

etter 1.5 uke med masse forlk i huset,både oppe hos svigermor og her nede hos oss så ble det stille i dag og tilbake er det bare meg og mannen,sånn er det.

Da mine gjester hadde reist fikk jeg vasket hus og støvsugd,så ringte jeg ei venninne og spurte om vi skulle gå en tur sammen )) det ble en lang og fin tur,herlig

det har vært en aldeles nydelig høst så langt her hos oss,klar himmel og bare solskinn

her er vi på Viddal,en ca 3 km lengre inn forbi Leira,reine sommeridyllen her da

det må nytast

jeg rusler hjemover igjen,nytes hver en solstråle jeg får på kroppen,men så er jeg tilbake på Leira,sola har gjemt seg bak fjellet og jeg er igjen blandt nydelige frostroser

ja det er virkelig stor forskjell her inne i fjorden,men jammen er dette vakkert også da )

håper dere alle har en koselig lørdagskveld

20 kommentarer

Siste innlegg