godt å gå litt

Natten ble kort for min del i natt,ikke ofte jeg ikke finner søvnen,men i natt ble det lite av den sorten 3 t og 5 min for å være helt presis,godt jeg ikke skal på jobben )

Det er mandag og da er det strikkekafe,jeg stelte litt i heimen før jeg kledde meg og spaserte,følte behov for litt frisk luft så jeg kvikna til litt )

Det var deilig,no er det 13 + ute og det er sånn passe til en god spasertur synes jeg

sola skinte på fjorden,ikke mye vi får av det her blandt husa,men jeg nyter den der den skinner så vakkert i høstkedd fjell også jeg

når været er så vakkert som nå går jeg bak tunellen og ikke gjennom den ) her har høsten gjort et godt inntog og kledd veien med knasande sprø og tørte løv,jeg liker å gå langs slike veier

Vel framme på Bjørke må jeg forevige himmelen der den skinner,det skyer til men det er vakkert slik også.

Framme på ungdomshuset er det litt kald vind,jeg må vente en liten kvater før det blir opplåst brrrr det vart litt kaldt,men du så deilig å komme inn i varmen da ))

Ikke så mye å si om strikkekafeen,der er det hyggelig å være hver gang og i dag kom ei med en varm og nystekt eplekake ) smakte deilig .Jeg fikk bil hjem igjen da det var 2 biler som skulle min vei i dag ,greit det også )

Da skal eg sette på poteter og se litt hva jeg skal pakke med meg,ja for i morgen setter eg meg på nattbussen til Trondheim,skal besøke sønn med familie og er jeg heldige får jeg anledning til å treffe bloggvennine Siv også når jeg først er på dei trakter ) gleder meg )

ønsker dere en fin ettermiddag

34 kommentarer

Siste innlegg