lørdags spasertur

i går vart det ikke mye til bevegelse på denne fruen,ute blåste det på tvers og det regnet,sluddet og haglet hele dagen,nei jeg satt godt plantet i gostolen med strikkepinner i går ))men som alle hvet kan en ikke sitte slik mange dager,så i dag måtte jeg lufte meg )

Det ble en fin spasertur,en tur gjennom skogen også )) og noen få traktkantareller fant jeg.

Jeg tok mange fine bilder,men blogg.no lar meg vist ikke laste ned bilder i dag ( jeg har gjort 3 forsøk men får bare beskjed om att en feil oppstod.

Jeg får bare prøve litt senere og håpe det går da,enn så lenge er jeg inne etter turen no,har kokt meg kaffe og skal nyte litt riskrem med hjemmelaget saus til ) så får eg bruke strikke pinnane litt i kveld også.ønsker dere en fin lørdagskveld

 

 

22 kommentarer

Siste innlegg