dagen i bilder

ja ja sånn er det,no fikk jeg lov å legge ut bildene mine hi hi.Som dere ser fant jeg traktkantareller i skogen

om noen skulle lure så er disse to samme sopp bare litt forskjell på hvor mange dager dei har vokset.

Snøen har kommet betraktelig mye lengre ned i fjella nå

dagen har vært nokså grå i dag,men heldigvis ikke like regnfull som i går

jeg fant fine røde tyttebær på turen

og jammen hadde tyttebærlyngen begynt å blomstre på nytt også

jeg måtte prøve meg på en dråpe hi hi

vel hjemme rydda jeg litt i hagen,jeg har et lite høstbedd som nå står i blomst

kinasøtene åpner seg vel ikke i år ,dei vil helst ha sol da og nå er den borte,men fine er disse mellom løvet som har falt uansett.

Ja ja da ble dagen i bilder alikavel selv om jeg fikk lasta ned bilda i en noe mindre format en vanlig hi hi

 

18 kommentarer

Siste innlegg