hmmmmm

I dag mener jeg bestemt att jeg har hatt en noe sløvedag,joda har vaska noen klede,men så kledde jeg meg og gikk tur,jeg besøkte ei granne og der ble vi sittande både vel og lenge )

men så ser jeg på aktivitetsure mitt 10 358 skritt ,hmmmm kan ikke ha vært helt sløvedag alikavel da ))

Nå sitter jeg her og ser ut stuevinduet

en orkide som synger på siste vers og snøen som kryper stadig lengre ned i fjellet,men fortsatt ikke helt ned til oss ))

Jeg hvet att noen av dere har fått snøen i dag og det blir vel ikke lenge før vi også får den,enn så lenge er jeg fornøgde med å se den der oppe i fjellet hi hi

Nå skal jeg strikke medan fiskegratengen godgjør seg til mannen dukker opp,ha en fin kveld da

20 kommentarer
    1. Hihi – nei det var kanskje ikke en sløvedag…… men – det er godt å få tatt alle disse skritta da! Idag viser min teller over 14000, så nå skal jeg nyte og lese ukeblad med gooood samvittighet. Kos deg med middag og ha en fin kveld <3

    2. Så flink du har vært. Her har det bare blitt ca 35oo skritt hittil i dag, så jeg må vel ut en tur etterpå også. Snø fikk vi ikke, det regner. Jeg venter på min mann. Han sitter vel fast i kø lenger inn i landet, for der snør det skikkelig. Huset lukter fårikål og jeg er så sulten. Men snart kommer han nok. Ha en fin ettermiddag og kveld 🙂

    3. Over 10.000 skritt kan vel ikke kalles helt sløvedag! 😉 Jeg har maks 2000 skritt i dag tror jeg, men jeg har aldri hatt sånn skritt -teller så jeg vet ikke helt. Uansett har jeg hatt sløvedag. Bare vasket litt klær og skravlet leeeeenge med ei venninne i tlf. Har min første hele frihelg på en mnd og denne helga SKAL det være frihelg, sjøl om de skulle ringe fra jobb. I alle fall i dag og i morgen!! God helg til deg og dine også! Regner med at du har laget fiskegrateng helt fra bunnen av – og det pleier jeg også å gjøre. Den i frysedisken er ikke noe særlig synes jeg!! 😀

    4. Det er da langt fra en sløvedag når du har så mange skritt tilbakelagt Connie:-) Her er det igjen blitt gråvær og det er lett regn i luften ute,men håper i alle fall at snøen uteblir lenge enda. Er ikke så glad i vinter og snø lenger. Men en må jo bare igjennom denne tiden tiden på året også. Fiskegrateng hadde jeg om tirsdag og det er god mat laget fra bunnen av og du har nok en del sei fryst ned som du bruker vil jeg tro. Må du få en fin kveld og en god helg.-))

    5. Vart bare regn her. Surt og kaldt men inne ahr vi no 25+ ja vi har skaffa oss litt ved og har funne ut at vi må skaffe litt mer også. Det er jo så deilig da. Må sjekke kva det koster rundt omkring. Har ingne stor lagringsplass til ved, men litt må vi ha ja. Var så godt å fyre. Og når T er på loftet er luka open og da farer varmen opp. Litt godt for han. Han snekkrer og skrur og koser seg verre. Mange planer. No lager han bare enkle ting da. Men skal alge bedre ting etter kvart. Du sitter ikkje mye i ro viss du går så mye uten å gå. hehe. Skal tro hvor mye eg ahr gått. Kos deg på kvelden

    6. Ikke helt sløvedag nei. Jeg har også hatt en slik, var en tur på senteret og traff en gammel kjenning, så da ble det en tur på kaffeen. Måtte rydde og vaske litt til familiesamling med møljebrøbaking i morra.

    7. Hobbystua: takk ) nei en går vist mye mer i hverdagen enn det en tror .Snøen kommer vi ikke unna,men håper det drøyer litt før det blir noe av den,ellers blir vinteren langog ja fiskegratengen ble laget av sei eg hadde i frysa ) veldig god hverdagsmat,ha en fin helg du også

    8. Greta: Det er deilig med vedfyring ja )) som regel får en litt ved gjennom hele vinteren,både fra bensinstasjoner og plantasjen.
      Det har nok blitt noen skritt i dag ja,så jeg sitter ikke på baken hele kvelden nei

    9. Deilig med en dag uten store planer!! ja kos deg med å seeee snøen der oppe…ikke noe godt å få den ned på veien..Er redd når jeg går…for er glatt, og bilen sklir og spinner…hjelpes..liker ikke..men pent er det!! Ha en koselig og rolig kveld!

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg