småstrikk

Ja her går det i småstrikk,det har vært svært kaldt ute,ja i går var vi oppe i 9- og det er virkelig kaldt.

Det frister lite å gå ut i kulden når det er varmt og godt inne )) hadde egentlig planer om å rusle en tur i dag ,men det får bli i morgen )

Som jeg viste her om dagen så var jeg i gang med et vottepar

da bråten var ferdige og jeg skulle videre sa det stopp,jeg skjønte overhode ikke måten oppskriften var beskrevet,så ja jeg rekte opp alt og gikk for et annet par

det blir den tradisjonelle selbuvotten )

men så kom jeg til å tenke att kanskje noen trengte sokker til jul,så vottene ble lagt til side og jeg startet opp med sokker

fine rosa i damestr ))

No er det en god del varmere ute i dag enn i går,men velger å være inne i dag også eg )) ønsker dere en fin dag

16 kommentarer

Siste innlegg