det gikk akkurat

I dag bestemte jeg meg for å ta litt julevask,dvs vindusvask )) ute var det varmegrader så alle gardiner på stue og kjøkken ble tatt ned og vinduene ble pusset både innvendig og utvendigt,det gjorde seg det )) nye gardiner ble støket og opphengt,så nå slipper jeg å tenke mere på det før jul,når jeg alikavel var i høgda fikk jeg vasket 3 taklamper som alle har glasskuppel,den ene har 5 )det skinner fint no og jeg er såre fornøgde hi hi .

Jeg hadde energi nok til en spasertur da jobben var gjort,da ble det en tur rundt garden

jeg merket att det begynte å bli noe kaldere ute,men friskt og godt

det blir kaldere,jeg merker att det fryser på,jeg ser brøytebilen,hmmmm den lurte jeg litt på da.

Møter en granne som kunne fortelle att dei har vært og strødd med grus,det har meldt kaldere dager og frost,så veiene blestrødd i forkant av glatte veier ))

ikke dumt det da hi hi

Ja ja jeg kommer hjem igjen,jeg tar turen bortom grønnsakshagen og i dag høster jeg inn siste rest

en stor bukett med grønnkål

det ble benken full,) da er det bare å skylle av og putte i fryseboksen.

Nå brenner det fint i peisen,må få opp igjen varmen ,ja det ble jo litt kjøligt med alle vinduer oppe i dag,temperaturen ute synker for og viser  minus tallet no,jeg skal hygge meg med strikktøy ,resten av helgavasken tar vi en annen dag ))

20 kommentarer

Siste innlegg