kjolen min

god morgen,da var dagslyset kommet så jeg fikk tatt noen selfier ute ) kjolen som jeg har strikket på ble ferdige i går kveld og den passer fint til meg )),har nå gått her og tuslet i kjole i hele dag og kan bare si meg fornøgde ))

jeg har lyst å gi meg selv en klapp på skuldra i dag,for jeg har lært det her på bloggen att vi har lov å skryte litt av oss selv ))

Vanligvis gir ikke jeg meg selv nyttårsforsetter,men i fjor gjorde jeg det,jeg skrev det ikke på bloggen for jeg viste ikke da om jeg klarte å gjennomføre.No er det bare en måned igjen og jeg kan med sikkerhet si att jeg greier det )) og ja jeg er stolt av det jeg har fått til.

Jeg har vært 100% fri for godteri hele dette året,ingen chips,sjokolade eller smågodt,ikke brus og mest fri for saft også,det har gått i vann,jeg har gått gjennomsnittlig 10 000skritt hver dag men ofte det dobbelte også,dette har gjort att jeg har gått ned 15 kilo siden 4 januar ))

stol ja og kjolen min har jeg derfor kunnet strikke i str s på pinne nr 3 ))

Og jeg skal fortsette ,det forblir 0 godteri på denne damen her,og det går helt greit,jeg savner det overhode ikke ) no skal kjolen av for jeg har tenkt meg på en spasertur,vel er det 7+ ute men oveerhode ikke varmt nei,så langbuksene må på hi hi

Ønsker dere en nydelig dag

38 kommentarer

Siste innlegg