Moskusand

Ja da var jeg hjemme ,synstesten viste att jeg burde ha nye briller,noe var forandret så da bestilte jeg nye briller da.2 par progresive til prisen for en,et med vanlige glass og et som forvandles til solbriller ))

Da timen var over rakk jeg på halve sekundet å nå første buss tilbake til Volda ) snakk om flaks da hi hi.

Men det var fortsatt 3 timer til bussen min skulle hjemover,da var jeg heldige og fikk meg frisørtime så dagen i dag gikk rimelig fort og greit.

Ved coopen i Volda er det mange ender,dei fleste er vanlige stokkender,så har vi den vesle fine mandarinanden )) men i dag kom en ny art vaggende mot meg,jeg satte meg på huk og da var den nesten helt oppe i fanget mitt hi hi

kvakk kvakk bilde ble uklart da den ville nappe borti telefonen min hi hi

den ville nok ha litt å tygge på stakkaren )

jeg har funnet ut att dette er en moskusand

moskusanden stammer fra Mexico,Sentral Amerika og Sør Amerika,men noen har forvillet seg til Europa og Norge

i morgen er det en ny dag da jeg skal til Volda,en kontrolltime på sykehuset kl 10,da skal jeg ta med litt brød i sekken og spandere på endene ,mulig kamera får bli med meg også hi hi i dag hadde jeg bare mobilen min.

Det dunker litt i hodet,så nå ser jeg fram til en rolig kveld i heimen uten noen spesielle gjøremål ))

22 kommentarer

Siste innlegg