pus

da var denne helgen over,jeg nattet over hos yngste sønn da mannen var på tur med jobben,det regnet godt hele helgen,akkurat det satte en demper på aktivitetsnivået vårt )

Det frister lite å gå i gatene eller på fjellet når det øser ned,men en liten runde tok vi lørdag før vi kjørte hjem ,der lagde sønn deilig middag til oss,deilig kokt mør og vossakorv med surkål og poteter til,mmmmmmdet duftet jul i heimen

koselig dekket bord,sånn som ho mor liker det ) det er en pus i heimen hos yngste sønn,så god,kosete og snill

ja i helgen var han litt julepus hi hi

passer sammen her ike sant )

ja dette var en fin julepus,

helgen gikk,koselig å sitte her og prate med dei unge,utpå kvelden dukket yngste jenta vår opp også,tv fikk være tv og praten gikk til natten tok oss.

Da jeg ble hentet reiste vi hjem,jeg måtte vaske et par maskiner med klede,kvelden gikk og jeg har virkelig sovet godt i natt ) det er det lenge siden sist.

Ute er det 5+ og jeg tipper det regner,jeg skal uansett spasere til ungdomshuset,det er mandag og strikkekafe,tror det kan bli en fin dag eg )

Ønsker dere en fin dag

 

20 kommentarer

Siste innlegg