er det innafor ?

God morgen.Tenk i dag er det 10,5+ ute ,hvem skulle da tro det snart er jul ? men det er det altså,ute er det ramsvarte natten ennå for når en bor langt ute på bygda,ja da er det ikke mange utelys som lyser opp der ute,men da synes juletreet mitt ekstra godt for ikke snakke om drivhuset som jeg har fylt opp med lys,får ta bilde en dag det er govær,ikke i dag for i dag plaskregner det.

Som dere hvet har jeg publisert att jeg har et nyttårsforsett med meg selv,jeg skal være godtefri hele 2016,til nå har jeg holdt den avtalen ) men det er fortsatt noen dager igjen av året og vi nermer oss jul,jeg kjøpte en hel konfekteske til meg selv sist lørdag og tenkte jeg kanskje kunne unne meg en bit til kaffen i jula,esken inneholder 20 biter ) men jeg lurer på om jeg da er innenfor avtalen om å være godtefri ? bør jeg vente til over nyttår ? hva mener dere ,sjokoladen min er sukkerfri,kun søtet med stevia

bryter jeg nyttårsforsettet mitt ved å ta en slik bit i julen ?

Dagen i går tilbrakte jeg hos vår yngste datter,en koselig dag hadde vi sammen,vi pratet,vi gikk tur ja vi var på en liten biltur også ) litt måtte hun jobbe,men det var på pc hjemme da strikket ho mor

det går fortsatt i kontstrikk,og det er helt greit for jeg må få teknikken bedre inn i hendene )

Jeg ser mange har pyntet til jul,jeg har også pyntet en del,i adventstiden har jeg lys,engler og julekrybben men jeg har faktisk lett frem en nisse også,en gammel nisse som er ca 57 år gammel,den første min mann fikk som bitteliten gutt ) og den er vi redd for.

jeg tok rett og slett den vakre lysurna jeg fikk fra min kjære her tidligere i vinter,det skulle være kubbelys i denne,men lysa rann og trivdes ikke så godt nedi her ) så jeg har fylt på med kvite småstein dekorert med et stearinlys som er en lastebil med juletre og gaver i lasteplanen ,den gamle nissen og bak nissen leker 2 små snømenn seg ,så har jeg puttet oppi en liten lyslenke som lyser opp ) synes dette ble koselig eg .

Hva dagen i dag vil bringe får vi se,krana på det nye bade vårt klikket i går kveld så er jeg heldige får jeg en reperatør på besøk,ellers skal eg prøve å bake noe godt til jul )) skal uansett kose meg inne .

Ønsker dere en fin dag

28 kommentarer

Siste innlegg