en fin dag

God morgen.Ja i går var det begravelse,det er alltid trist når noen går bort,men vi fikk en fin dag alikavel,noe som var i den avdødes ånd .

Etter sermonien var det samling på ishavsmuseet på Brandal,jeg har hørt om det museet men ikke besøkt det,det ble da slik att vi fikk en omvisning i museet når vi var der

her får vi oppleve livet til dem som reiste ut og jaktet på grønnland,det var imponerande å se og lytte og skjønne att disse mennene seilte over uten motorkraft,dei hadde kun seil på båtane til å dra seg sakte framover.


Det ble på den tid fosøkt å ta med både isbjørn og moskus tilbake til Brandal som ligger i Møre og Romsdal,det var unger som ble tatt med hjem i bur,heldigvis får en si att det ikke var et velykket forsøk for dyrene etablerte seg nok ikke her nei )

Dagen gikk og da vi tok farvel reiste vi ikke hjem,nei vi besøkte slektninger og hadde en veldig hyggelig kveld ) men hjem måtte vi før natten tok oss så vi tok til slutt farvel og kjørte hjemover ))

Desverre fikk jeg trist nyhet på hjemveien ( min pappa hadde klart  snuble og bryte lårhalsen,vi sskulle besøke dem i dag,nå blir det bare min mamma vi får besøkt i dag.

Livet skal vist ikke bare være lett,håper bare att min pappa kommer seg fort til igjen ,i mellomtiden får vi ta godt vare på min mor i dag =))

Ønsker dere en fin dag

18 kommentarer

Siste innlegg