en rosa dag

i dag våknet vi til klar himmel,ja en rosa himmel ) og 2- grader

det var noe frost ute og det vesle juletreet vårt lyste så vakkert nede ved elven

siden det er mandag så var det dagen for strikkekafe,men i dag skulle vi ikke ha strikketøy med oss ) i dag skulle vi fylle opp et par biler og ta oss en tur for å spise middag sammen,det var veldig hyggelig.

Men tradisjonen tro spaserte jeg til ungdomshuset,en times gåtur som gjør bare godt.

Jeg kledde meg for kulde,men da jeg gikk ut hadde det snudd og var plutselig 5+ grader,ja ja jeg lot ullongsen være på =)

jeg trodde regnet ville ta meg,men det kom ikke noe,derimot snødde det litt i fjelltoppane

mye regn gir sto vannføring

vel framme der ungdomshuset ligger,vi møtes og har hygelig prat medan vi venter på alle damene ) så bærer det avsted.

Ribbe er noe jeg ikke har god erfaring med ute på spisesteder,men der vi spiste i dag fikk vi helt perfekt stekt ribbe ) og jeg fikk en forsmak på kor mett en egentlig blir av denne typen mat hi hi for ikke å snakke om tørste,her går det unna med vannglassene hi hi.

Ønsker dere en fin kveld videre )

0 kommentarer

Siste innlegg