det er ikke bare enkelt

For en uke siden var min far uheldig å dette og i fallet braut han beinet som ligger utenpå lårkula,dette krevde en stor opperasjon.

Når en av ens kjære havner i en slik situasjon vil en gjærne være der hver dag ,for støtte ,oppmuntring og selskap,men det er ikke bare enkelt når reisen til sykehuset er på 2,5-3 timer hver vei,da blir det umulig å besøke så ofte som en ønsker.

Jeg synes det er fryktelig trist att det skal være slik,da vi har 2 sykehus som ligger mye nermere ,et i Volda som er ca 1,5 time fra Måløy og et på Nordfjordeid og det er en liten time fra Måløy,hadde en kunnet nytte et av disse hadde vi kunnet besøke daglig,noe jeg tror er viktig for den som ligger på sykehuset.

Reisen i dag gikk greit,det regnet hele veien men inni bilen var det godt og varmt

jeg liker landskapet vi reiser gjennom,selv om det i dag måtte nytes fra bilen )

Det var så godt å få gi min pappa en lang og god klem i dag,han er mye bedre i dag enn for bare 2 dager siden så det går heldigvis den rette veien og det håper jeg fortsetter så vi får ham snart hjem igjen

ønsker dere en riktig god natt ) jeg kommer iallefall til å sove godt i natt

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg