2016

Vi skriver snart 2017 og jeg reflekterer litt over året som gikk  2016 )

Januar hadde mye sol ,frost og vi fikk starte det nye året med en flott fjelltur mannen min og jeg )

måneden vr mest tørr og fin,men noe regn og sludd og ruskevær fikk vi på slutten av måneden

Februar er nokså lik,en god blanding av sludd,regn,snø og opplett

men det gav også flere gode muligheter for sykkelturer )

Mars,anledningen byr seg og jeg får treffe bloggvennine etdiktomdagen )

måneden har en del regn i seg,og vi fikk årets første bobiltur,dagtur men det er godt å starte forsiktig.

April det er faktisk mye sol i april og vi kan innta årets første middag ute i solveggen

Mai

masse sol ,vi reiser på skjærgårdscruise til Kroatsia

Juni er en måned med nesten bare solskinn,kald vind ja men sol ) og bloggvennine etdiktomdagen kommer på besøk for første gang ,kjempekoselig

Juli,det er sommerferie uke denne måneden har sol,regn og endatil hagl i seg men vi koser oss.Vi reiser på bobilferie og jeg er så heldige å campe der hvor karidansen bor ) dermed fikk jeg treffe henne også da hun kom på besøk på campingen

august det regner en god del men innimellom får vi fine solskinnsdager,en av disse dagene komme etdiktomdagen nok en gang på besøk,vi skal på en planlagt fjelltur her inne i fjorden hos meg )

september det er som en vakker sommermåned,regn om natten men sol og varme på dagtid ) kan jo ikke bli bedre

og vi kan høste masse deilig i hagen ,bær,frukt og grønnsaker

oktober og solen skinner hele månen )

jeg tar turen til Melhus og besøker sønn med familie,da må jeg treffe snille gode bloggvennine Siv også , det var en nydelig dag vi fikk sammen

 

november igjen får vi er variert vær med regn,frost og solskinn

dette er måneden da jeg tar fram strikkepinnane igjen,og det ble strikket både genser,kjole ,sokker,lue og pannebånd må si meg fornøgd med det da )

Desember og året siste måned,nok en gang treffes jeg og etdiktomdagen ) vi er i Volda  og jeg tar henne med på tur i området der hvor vi bodde før vi flyttet på landet

det har skjedd mye dette året,noe godt og noe jeg skulle vært foruten,livet er ikke bare en dans på roser ,men det er viktig å fokusere på det gode mener no jeg )) og jammen har jeg opplevd mye godt i året som gikk,og jeg håper jeg er heldige og får treffe flere bloggvenner i året som kommer,og ja Mette det er snart på tide att jeg dukker opp i Kvalsvik hi hi ,det må vi få til i 2017

14 kommentarer

Siste innlegg