ut på tur

Været vi fikk i dag har vært litt sånn på og av,vi fikk endatil et glimt av blå himmel og en solstripe i fjellsiden,så her kledde vi oss godt og gikk oss en god tur

det blåste godt men vi hadde gode klede på

på veien var det sluch så gummistøvler var et godt valg av skotøy

det letnet ute og vi fikk nyte en bit blå himmel en liten stund,

ja for det tyknet til igjen ute i fjorden,vi snudde og gikk hjem over igjen,og rakk å komme oss i hus før det ufyslige været sette inn nok en gang,men jeg fikk mine 10 000 skritt og paserte 100% aktivitetsniva da er jeg superfornøgd med dagen min )) for det gjelder å nyte stundene det gode været er om det så bare er en time i løpet av dagen ikke sant hi hi

13 kommentarer
    1. Ojj..ja det var av og på vær…skikkelig tykk tåke!! uff..her har vi hatt sol fra blå himmel i hele dag! så herlig!! Men det har du jo sett..hihihih på innlegget mitt..jeg har jo fått skritt måler på tlf..og jeg gikk over 10 000 skritt bare på turen i dag! Men var ute nesten tre timer..gikk ikke i tre altså..mye foto..300 bilder…hihi Håper dere snart får litt opphold og finvær! men ble flotte bilder selv i dårlig vær! Ha en god kveld!

    2. Når været ikke er så godt, er det ikke så mye annet man kan gjøre enn å kle seg godt når man skal ut. Vi har virkelig vært heldig her på Østlandet, MEN… da bestis Anne skulle kjøre hjem fra Oslo til Lørenskog i går kveld kjørte hun inn i en vegg av tåke. Det hadde nesten ikke vært sikt i det hele tatt. Når hun fortalte det, kikket jeg ut av vinduet men her var det klarvær fortsatt!!

    3. Morn. Vil få ønske godt nyttår til deg og dine.
      Skiftande vær er en del av Vestlandet, sånn blir det jo. Greit det, men ikkje meldingane om sterk vind. Da er eg livredd, resten av været får være som det er….Eg skreiv dagbok i flere år, da hadde eg jo med om været og. Var artig det å kunne bla seg tilbake hvis en lurte på været som hadde vært. Igår var her en fin dag, som eg med virusane mine satt inne og såg ut på. Nå har eg fått selskap i ei veke. Skal “være bestemor” for en Tibetansk spaniel. Litt meir livat i heimen da. Hehe. Ha en fin dag.

    4. BforB: det nye året starter med mye vær ja ) det vil komme et værbilde hver dag )
      Skrittmåler er lurt,det har tvunget meg til å se hvor mye jeg beveger meg i løpet av dagen eller hvor lite,greit med typen armband,da er den på hele tiden og har klokke i tillegg )

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg