et vakkert vintereventyr

Dagen i dag har vært som et vakkert vintereventyr,snøen som kom i natt er litt tung og har dermed lagt seg fast i trærig på strå.Først fikk jeg måket unna snøen forran garasjene,jeg gikk så inn og kvilte litt før jeg nok en gang kledde meg for en spasertur rundt garden,bli med på tur da =)

da håper jeg dere likte turen ) det gjorde iallefall jeg.Jeg traff på ei granne også,hun baud på kaffe og vi hadde en trivelig pratarstund før jeg gikk hjem igjen,vel hjemme tok jeg med kosten,for her ser vi på parabol og den detter ut når snøen legger seg på hode ,og hos oss henger ikke den på husveggen,nei her må jeg opp i marka

ja så høgt opp må jeg for å komme opp til parabolen ) sånt blir det trim av hi hi

Ønsker dere alle en fin kveld i heimane )

17 kommentarer

Siste innlegg