Hverdagen er tilbake

Ja i dag måtte julen vike her i heimen,som regel er det litt vemodig å ta ut jula,men så lenge jeg ikke tenner lysene på treet og i vinduene så går det bra ))

Svigermor skulle så til Grodås for fysiobehandling,og jeg heiv meg med ) for det var et par ting jeg trengte på butikken

Ute i dag har det vært skikkelig holkeis,bare se her på Grodås,dette er rein is,men det gikk bra og heldigvis kom det en strøbil etterhvert )

også her har dei en vakker utsikt,dette er et svært vatn så jeg kan ikke si utover fjorden hi hi

det står et gammelt hotell her,det har begynt å bli ganske så falleferdigt,egentlig veldig trist for i mine øyner er dette det vakreste bygget som er der,bare se den forseghjorte utskjæringe på altanen ,og like vakkert er det rundt både vinduer og dører,tok desverre ikke bilde av det da )

Dagen ble fin den,vi fikk mye vind,men vi slapp nedbør ) nå skal siste vaskemaskin med røde tekstiler etter juen hengast opp,så er det kvelden og strikketøy som gjelder )) ønsker dere en fin kveld

26 kommentarer

Siste innlegg